joi, 28 octombrie 2010

am trecut prin multe belele.imi pare rau ca mi le-am facut,dar cel mai rau imi pare ca am avut nevoie de ajutor mult sa ies din ele si acum trebuie sa ma bat putin cu mine ca sa nu mi le mai fac.
am mintit mult,oameni cu care nici nu trebuia sa fiu nesincera de la inceput,si acum trebuie sa caut un mod sa ma impac cu asta,pentru ca nu e de-ajuns sa mi le asum.
m-am ascuns de oameni cu care as fi vrut sa impart totul;
niciodata n-am stiut care-i limita dintre minciuna si negare,dar am fost pusa in situatii cand a trebuit sa neg o minciuna,si asta m-a trezit la realitate.
adevarul e greu de spus intotdeauna,mai ales daca l-ai tinut ascuns.
n-am avut rabdare si asta in defavoarea mea.
am avut prea multa incredere in oameni,si asta tot in defavoarea mea.poate si de-asta am suferit prea mult si i-am facut si pe altii sa sufere.
Uneori am si gandit prea mult,ca si acum de altfel,de-asta unii ma vad putin nebuna poate.Dar nu-i nimic,atata timp cat am invatat sa-mi pastrez gandurile pentru mine.

In zilele frumoase ma gandesc la alte zile frumoase,la zilele cand zambeam si nimic nu putea schimba asta.Am trait intr-adevar clipe pe care nu cred ca mai am cum sa le traiesc acum,dar sper ca amintirea asta frumoasa ma va ajuta sa nu-mi mai pun piedici de-acum incolo.


revin.

Un comentariu:

Onmusique.info spunea...

Îţi place să scrii articole şi eşti pasionat de muzică?
Eşti la curent de fiecare dată când artiştii tăi preferaţi lansează ceva nou?
Îţi place muzica în general sau asculţi doar un anumit gen?
Îţi place să te uiţi la filme şi să le povesteşti celorlalţi filmele care ţi-au plăcut cel mai mult?
Doreşti să promovezi artişti prin interviuri, biografii, ştiri?
Îţi place să te distrezi la concerte, să faci poze, iar a doua zi să povesteşti atmosfera?
Alătură-te echipei ONmusique.info – un site cu şi despre muzică!
Contact: onmusique@yahoo.com
Onmusique.info – Pentru că muzica aparţine tuturor!