duminică, 12 decembrie 2010

Iti plac ochii mei..de ce tii neaparat sa-i vezi uzi
sa-i vezi cum pica in pamant grei de tine..
Sau ma insel,era la trecut
Iti placeau ochii mei,acum vrei doar sa-i vezi uzi,grei de tine,grei de noi,grei de ploi..
e greu sa ierti.
am ascultat zilele cum au trecut,pasii cum n-au mai venit
si nici n-au mai plecat.
Am asteptat noptile sa fie mai usoare
si durerea,din piatra
s-a transformat intr-un aluat moale pe care
apoi l-am indesat in piept sperand sa-mi bata..
ca ce aveam in loc ti-am dat tie,parca..odata
cu imprumut.
Iti plac buzele mele..de ce le vrei mute si muscate de regrete
de ce nu le mai vrei intre ale tale
e greu sa uiti.
Iti placeau buzele mele,acum le vrei doar mute si tacute si muscate si uscate.
Ca n-or sa mai fie ale nimanui.
Si iar am asteptat sa creasca coca,s-o bag la cuptor
sa fac o prajitura buna si gustoasa,
s-o mancam pe covor in dormitor
si sa ne uitam la filme proaste la televizor.
De fapt asteptam frunzele sa cada si bruma sa cada si
lumea sa cada toata
sa-mi cada-n brate,si s-o-ntind pe covor
sa ma joc cu oameni in loc de filme la televizor.
te-am asteptat pe tine sa-mi bati la usa
si frumoasa ca o papusa
ti-am frant sufletul si mi l-am frant si pe-al meu apoi
acum e gol.
Si am o lume intreaga la mine-n camera
inghesuita sub pat,bagata in vene,incalcita in pat,printre carti si pe sub birou
dar nu te mai am pe tine.
si imi vine sa arunc televizorul si covorul si patul si usa
si sa ma ascund in camera goala
pur si simplu sa te caut...

Niciun comentariu: