miercuri, 29 decembrie 2010

Poti sa ma privesti din cap pana-n picioare fara sa vrei sa le frangi?
poti sa-mi tii mana intr-a ta
s-o asezi la pieptul tau
si inima ta sa-mi sara-n pumni ,s-o simt cum bate ca nebuna
imi cresc aripi,esti atat de cuminte si de calm ca ma ridici de jos
si-ti lipesti fruntea de gura mea ,inca una
ma privesti in ochi ca si cand ai vrea sa-mi furi sufletul cu albastrul tau
si spui ceva in soapta.
nu inteleg nimic,dar simt cuvintele cum alearga dintr-o parte-n alta
si stiu c-o sa te visez la noapte.
atat de moale si de calda e pielea ta,sau de fapt
pielea ta pe pielea mea
si mii de picaturi de suflet se desprind din mine alergand direct in tine
ca o ploaie fina ,ca o crema hidratanta,ca un parfum ..subtil
si traiesc in tine,pe tine,oriunde cu tine
mai putin langa tine.
unde mai incap atatea vise
ca simt cum stau ca un cersetor in fata unor porti inchise
nu cer nimic ,decat alinare
fara dor,doar alinare.
acum hai,coboara-ma la loc de unde m-ai luat
si intinde-te langa mine si soarbe-ma din priviri
ca si cand as fi facuta doar din amintiri
si strnage-ma in brate,ca si cand gandul ca ma pierzi
te doare mai tare ca un pumn in stomac.

Un comentariu:

Anonim spunea...

nu