vineri, 21 august 2009

Te invit sa ne pierdem

La fel cum a inceput,asa se termina.
Atmosfera asta lanceda de caldura amestecata cu zgomot de autobuze care pufaie ca niste dragoni fiorosi scuipand fum la fiecare statie ma termina.Simt ca ma dor urechile,pentru ca in fiecare zi ascult aceleasi sunete..In fiecare zi ascult aceeasi melodie proasta,pe acelasi post de radio care isi schimba in mod constant moderatorul,dar niciodata grila de programe.Suntem exact ca orasul asta imputit in care traim.Obositi,incercanati,morocanosi si plangaciosi.
Gandurile ne sunt miile de strazi si stradute impanzite de tot felu' de oameni care mai de care mai colorati,picioarele ne sunt masinile,din ce in ce mai grabite spre nicaieri,iar ochii ne sunt felinarele,aprinse doar noaptea,doar in locurile spre care putem sa ne indreptam privirea.Suntem niste monstri,jumatate oameni, jumatate schele,tabla si carburanti.
Ce rost mai are sa ne gandim la zile mai bune,daca pe zi ce trece suntem din ce in ce mai nemultumiti?
Noi vrem sa evadam de orasul asta,dar orasul asta unde-ar putea sa se ascunda de noi?
El nu poate sa iubeasca,nu poate sa mearga in vacanta,nu poate sa respire departe de noi;asa ca ne face viata amara.
Ramane mereu la fel,incarcat de amintiri la fiecare colt de strada,plin de cuvinte spuse pe ascuns,plin de oameni plini de vicii.Fiecare strada pe care merg imi striveste de retina mii de imagini pe secunda.Peste tot pe unde ma duc imi amintesc de cineva.Unde sa mai plec,sa ma mut?Unde pot oare sa ma mut,in ce oras de pe lumea asta ma pot duce ,asa incat sa-mi pierd capacitatea de a-mi crea amintiri?In ce oras de pe lumea asta ma pot duce,ca sa scap de mintea mea?
N-am unde.
Pentru ca peste tot pe unde ma duc,ma port cu mine.
Singura mea scapare sunt bratele tale;acolo nimeni nu ma poate gasi,desi stiu toti unde sunt.Tu esti vacanta mea la munte,tu esti melodia pe care as putea s-o ascult la nesfarsit fara sa ma satur de ea..Tu esti Tu,si ma bucur ca macar pentru putin timp,am fost Noi.De-acum inainte,Orasul imi va povesti despre tine la fiecare strada,la fiecare colt de scara,de-acum felinarele se vor aprinde doar pe unde am pasit Noi Doi.
Oare si eu sunt "Tu" pentru tine?
Abia te-astept.

Un comentariu:

SirShinda spunea...

Pana cand se legalizeaza din now calaritul cailor pe strazi publice, iti recomand o alternativa: un jaf de mp3 player cu casti mici dar de calitate si un playlist pestrit: rock, romance, chill-out si de ce nu niste house sau dance. The concentrezi asupra lor si oamenii vor deveni obiecte, gandurile vor disparea si tot ce iti va ramane va fi imaginea vizuala pe ritmul muzicii,